První jarní den uzavřela franšízová realitní skupina CENTURY 21 významný obchod. Pod její křídla vstoupila společnost Reality 21. Jde vůbec o největší kontrakt tohoto druhu v realitním oboru od roku 1989 - třetí největší realitní kancelář v tuzemsku se stala součástí největšího franšízového řetězce na světě. Franšízovou smlouvu zástupci obou společností podepsali symbolicky 21. března.
Praha, 24. března 2009 - Přestože je společnost Reality 21 jednou z nejúspěšnějších tuzemských realitních kanceláří - v její nabídce je aktuálně téměř pět tisíc nemovitostí a ročně firma prodá prostřednictvím padesátky makléřů nemovitosti v hodnotě přes dvě miliardy korun - rozhodli se její majitelé koupit licenci CENTURY 21 a spojit síly pro plánované vybudování pozice tuzemského lídra realitního trhu.
"Už řadu let sledujeme systém CENTURY 21 ve světě, který svůj úspěch staví na slučování realitních kanceláří s kvalitními službami a špičkovou péčí o klienta. Naše filozofie je stejná, a proto chceme díky synergickým efektům posunout naše podnikání na špičku trhu a aktivně se podílet na jeho stabilizaci a kultivaci," vysvětlil rozhodnutí stát se součástí americké franšízy ředitel společnosti Reality 21 Petr Kouba.
Česká větev CENTURY 21 podle jejího generálního ředitele Aleše Mazgaje díky přistoupení společnosti Reality 21, jejíž roční obrat na provizích činí 70 milionů korun, výrazně posílí. "Jde o významného hráče na tuzemském realitním trhu, který si svou pozici vybudoval výhradně na referenčních obchodech. I ve světě je málo obvyklé, aby realitní kancelář obchodovala v takových objemech bez nákladů na přímou reklamu. Skutečnost, že se společnost Reality 21 rozhodla vstoupit do našeho systému je pro nás velkou výzvou a zároveň závazkem," uvedl Aleš Mazgaj.
Zhruba měsíc a půl budou probíhat přípravy společnosti Reality 21 k poskytování služeb pod značkou CENTURY 21, od května již klienti kanceláře budou moci využít veškerý servis, který nabízí ve světě řetězec CENTURY 21. V České republice společnost chystá vybudování tzv. home center, nejmoderněji vybavených realitních středisek, kde na jednom místě klienti obdrží veškerý servis.
Společnost Reality 21 se stala v pořadí pátým franšízantem CENTURY 21 na českém trhu, kam tento největší světový realitní řetězec vstoupil teprve před třemi měsíci. Na podpis franšízové smlouvy přitom nyní čeká řada dalších úspěšných realitních kanceláří. "Zájem o licence CENTURY 21 je v tuzemsku opravdu značný. Během prvního roku od vstupu do České republiky jsme plánovali prodat 15 až 20 licencí, nyní je velmi pravděpodobné, že se nám to podaří už za šest měsíců," potvrdil rychlý start Aleš Mazgaj.
"Současná situace na trhu nemovitostí ukáže, jak se která realitní kancelář připravila na další rozvoj. Právě nyní je přitom nejlepší doba příprav pro růst, například provést analýzu nákladů, školit makléře, spojit se s konkurencí nebo využít zázemí a výhod silného franšízového systému," dodal Aleš Mazgaj s tím, že CENTURY 21 nabízí přístup do jedinečné databáze čítající zhruba 9 000 realitních kanceláří po celém světě, know - how v oblasti vzdělávání makléřů, marketingu a především pak přístup k novým zakázkám a klientům. Podle Aleše Mazgaje se uzavřený kontrakt mezi CENTURY 21 a Reality 21 může stát také impulzem pro zahraniční klienty, kteří mají zájem využít služeb CENTURY 21 v České republice.
Profil CENTURY 21:
- Společnost založili v roce 1971 realitní makléři Art Bartlett a Marsh Fisher, kteří otevřeli svou první kancelář v Orange County v Kalifornii.
- Z pohledu světového růstu byl průlomový rok 1998, kdy se společnost etabluje v Číně a získává tak jeden z největších světových trhů. Dnes se v Číně otevírají desítky poboček měsíčně a CENTURY 21 bude brzy disponovat sítí s dvěma tisíci kancelářemi.
- V současné době představuje CENTURY 21 síť s téměř 9 000 realitních kanceláří v 70 zemích světa.
- Více než 160 000 makléřů nabízí denně po celém světě několik miliónů nemovitostí.
- CENTURY 21 je v realitním světě mimořádně úspěšnou a dlouhodobě respektovanou značkou. Dokazují to nejen rostoucí prodeje licencí na všech pěti kontinentech, ale i nezávislé průzkumy na nejvyspělejších trzích. Pozici nejznámější sítě realitních kanceláří potvrzují každé dva roky průzkumy vedené společností Millward Brown, která zjišťuje povědomí o obchodních značkách v realitách. V těch se CENTURY 21 soustavně umisťuje na prvním místě před všemi konkurenty na trhu. Např. v USA zná obchodní značku téměř polovina respondentů (47 %) a ve Francii dokonce tři čtvrtiny dotázaných (75 %).
Profil Reality 21:
- Společnost v roce 1999 založil Roman Hassmann, který první zkušenosti z realitního oboru čerpal při svém dlouhodobém pobytu v USA.
- Během desetiletého působení se firma díky špičkovému zákaznickému servisu propracovala až na přední pozice na tuzemském realitním trhu, dnes je s nabídkou téměř 5 000 a více než 8 000 aktivními klienty třetí největší realitní společností v České republice.
- Zhruba 50 makléřů realitní kanceláře dokáže prodat ročně nemovitosti v hodnotě přes dvě miliardy korun.
- Dne 21. března 2009 podepsala společnost franšízingovou smlouvu se společností CENTURY 21 Česká republika a zařadila se tak do sítě světové jedničky v realitách.
Více informací naleznete zde.